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Morrowind&OblivionForum.de - PMM-Projects Network » The Elder Scrolls III: Morrowind » .Morrowind Allgemein » Der Patch ist da !!! » Hallo Gast [registrieren|anmelden]
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Balou
Gründervater




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Balou ist offline
Der Patch ist da !!!Antwort mit Zitat Beitrag editieren/löschen Nach weiteren Beiträge von  suchen Diesen Beitrag einem Moderator melden        IP Adresse Zum Anfang der Seite springen

Es ist soweit. Endlich hat Bethesda den Patch zu Morrowind veröffentlicht. Der Patch ist nur für die US Version und updatet diese auf die Version 1.1. Die Liste der Bugfixes findet Ihr in der beiligenden ReadMe.txt Datei. Den Patch könnt Ihr in unserer Patch Sektion herunterladen.


Download hier !

19.06.2002, 21:47 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Balou senden Füge Balou in deine Contact-Liste ein
Helmar Durenald
Archer



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Helmar Durenald ist offline
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N´abend,

hat jemand den patch schon installiert?

Ich bekomme eine Fehlermeldung bei 17% der Installation, weil irgendwas mit der morrowind.bsa datei nicht stimmen soll.

tja, irgendwer die gleichen probleme?

19.06.2002, 22:11 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Helmar Durenald senden
Balou
Gründervater




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Balou ist offline
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@Helmar Durenald
Also bei mir hat's bei 17 % und bei 50 % für eine halbe Minute gestockt, dann ging's wieder. Hast du denn auch die US Version ? Weil der Patch funktioniert nur mit der US Version und nicht mit der englischen mit deutschem Handbuch.

Hier die ReadMe.txt Datei :

*****************************************************************

The Elder Scrolls III
MORROWIND

v1.1.0605

*****************************************************************

Index:
1. Manual Addendum
2. Hardware Issues/System Requirements
3. Performance Tuning
4. The Console
5. Patch Fixes and Additions


*****************************************************************

1. MANUAL ADDENDUM

*****************************************************************

1. Install Path
The installation path for Morrowind and the TES Construction set must be the same. The path for whichever one you install first will be used on the second one. You will not be able to select a new path on the second CD.


*****************************************************************

2. HARDWARE ISSUES/SYSTEM REQUIREMENTS

*****************************************************************

Minimum System Requirements:
* Windows Me/98 128MB RAM
* Windows XP/2000 256MB RAM (Windows NT NOT supported)
* 500mhz Intel Pentium III, Celeron, or AMD Athlon processor.
* 8x CD/DVD-ROM Drive
* 1 GB free hard disk space
* Windows swapfile
* DirectX 8.1 (included)
* 32MB Direct3D Compatible Video card and DirectX 8.1 compatible driver
* DirectX 8.1 Compatible Sound Card
* Keyboard, Mouse

Recommended System Requirements:
* 800mhz or faster Intel Pentium III or AMD Athlon
* 256 MB RAM
* Nvidia GeForce 2 GTS, ATI Radeon 7500 or faster video card

Supported Video Card Chipsets:
NVIDIA GeForce 4
NVIDIA GeForce 3
NVIDIA GeForce 2
NVIDIA GeForce 256
NVIDIA TNT2
ATI Radeon 8500
ATI Radeon 7500
ATI Radeon 7200
ATI Radeon

IMPORTANT: IF MORROWIND FREQUENTLY CRASHES ON YOU OR YOU GET ABNORMAL SOUND AND LONG PAUSES, IT IS MOST LIKELY THAT YOUR SOUND CARD IS NOT COMPLETELY DIRECTX 8.1 COMPATIBLE. SEE BELOW.

SOUND
1. If your game is crashing or you get sound problems, make sure to update the drivers for your sound card. You can also solve this by lowering the Hardware Acceleration on your card.

Do this by going to Windows, selecting "Control Panel", "Multimedia", "Playback Advanced Properties", "Performance"

Set the Hardware acceleration to either "None" or the line next to "None".

Sound cards that need to have this done include most ESS Technologies and Cirrus Logic (Crystal Audio) sound cards.

VIDEO
1. Regardless of your video card, make sure to download the latest drivers from your manufacturer.

2. GeForce2
On some systems with an NVIDIA Geforce2, interior areas of the game may experience a stutter in framerate, causing you to lurch forward quickly. Several things can alleviate this. Try switching resolutions, playing 3rd person view, or having your weapon or magic active. Also make sure you have the latest drivers for your video card.


OPERATING SYSTEMS
1. Windows 2000
Make sure you have Service Pack 2 installed. Without this, you will experience abnormally long load and exit times in Morrowind and the Construction Set.

2. Must use 32 True Color mode to operate game.


INPUT
1. ALT+TAB may cause some game instability with some hardware configurations.



*****************************************************************

3. PERFORMANCE TUNING

*****************************************************************

There are several things you can do to increase game performance.

1. Slide Real Time shadows all the way off.
On certain machines, shadows become the biggest speed hit.

2. Slide the view distance all the way down.
The farther you can see, the slower the game will run.

3. Slide AI distance to Near.
Causes AI to not process as much for characters closer to you.

4. Turn off music
The music is mp3 format and can eat up CPU time.

5. Turn off pixel shaders if you have them on.
The reflections cause performance to degrade.

6. Lower the game resolution.
The game runs faster at 640x480 and 800x600.


*****************************************************************

4. THE CONSOLE

*****************************************************************

You can activate the console by pressing ~ key (tilde).

Complete console commands can be found in the TES Construction Set help file.


*****************************************************************

5. Patch Fixes and Additions

*****************************************************************


Features Added


When a default cell is created, water creatures are added to the cell. This means as you swim further and further away from the mainland, and new water cells are created, they will be populated by water creatures.

An auto run feature has been added. You can now continue to run forward when you press the Q key on your keyboard once. This will cause you to run forward until you press the autorun key a second time or the back or forward movement keys.

A version number has been added to main menu screen.

A health Bar for NPCs and creatures has been added for when you are in combat. An orange health bar for the creature or NPC you are currently in combat with will now appear above your own health bar on the lower left part of the screen. This health bar will only appear when you are attacking a creature or NPC and will slowly fade out if you stop attacking. It will also update to a different creature or NPC's health if you switch targets in the middle of combat.

Added Difficulty slider to Preference menu under Options. The Difficulty slider has 200 different settings that will either increase the amount of damage you deal and receive or reduce the amount of damage you deal or receive, depending on where you set the slider.

The user can now load multiple plug-ins without losing references when both plug-ins affect the same cell. This means that if you have 2 or more plug-ins that add or remove references from, for example, Fort Moonmoth, you will be able to keep all of the additions or removals from all the loaded plug-ins.

Added a "DirectX Diagnostic" button in the Morrowind Launcher that allows you to run the DirectX Diagnostic tool directly from our interface. This can be reached in the Morrowind launcher. Click on Technical Support in the launcher and you will see a DirectX Diagnostic button that will run this handy tool. The DirectX Diagnostic tool is very helpful for problem shooting any technical problems you may be having with the game.

Added a sound quality button to the Options menu. The two available choices are Hardware Acceleration and Software Mode. Those of you that are still experiencing sound problems should set this Software Mode.



Bug Fixes


Fixed a crash bug involving the purchase and equipping of the Imperial Chain Cuirass.

Fixed several sound problems with several lower quality sound cards. You should be able to play the game with your Hardware Acceleration set at full from now on.


Fixed a bug that was causing problems when you attempted to save with a container open.

Only guards marked as re-spawn will re-spawn now.

Plug-ins will no longer come up with a warning in the launcher saying that that plugin/save uses a different version of master file than is present when they do not.

Jumping up slopes will no longer cause you to float and glide.

Summoned bound items no longer give you infinite stats.

You will no longer crash to desktop if you press Enter while making potions.

You can no longer drop conjured weapons if they un-equip then equip them.

Health numbers for weapons in the quick keys menu pop up help will now display accurately.

Loading while the container menu is open will no longer create multiple cloned containers.

Fixed some menu bugs with saving a game by only allowing saves to occur if you have no other menus open.

Memory leak when summoning bound items has been fixed.

Fixed a crash when canceling barter.

Fixed a freeze that locked the game in a bad menu mode after Sleeper dreams.

Training skills will now add to level up bonus for misc skills.

Armor weight will no longer shift between Heavy, Medium, or Light.

Restore and Drain abilities now affect the current value, not the base value, of attributes being modified.

Inventory change of pc during an attack no longer causes bad animations.

The frost atronach will now attack faster than before.

ALT, SHIFT, and CTRL keys were rarely getting stuck down in menu mode. This will no longer happen.

Fixed a bug where you could gain money when buying something instead of paying money for it.

The launcher will not gray out options any longer.

Robe of St. Roris changed to Cast When Used.

Equipping a soul gem/apparatus, etc, during combat will no longer remove them from your inventory.

Fixed a crash when hitting F1 with the quick keys selection menus open.

Fixed a problem with sounds persisting after a cell change.

Fixed a bug in the Berserk ability that was draining all of your fatigue after its use.

Fixed a bug with beast races and the spell cycle function. Now when a beast race has an item they cannot wear (full helm, boots), it will not show up in this menu.

Fixed a bug in the weapon cycle function that was allowing constant effect weapons to add bonuses to you permanently.

Corrected a bug which would cause an NPC to sometimes run inexplicably while wandering.

NPCs/Creatures which bump into an obstacle while wandering without the presence of a pathgrid will select a new point to go to rather than trying to work around the obstruction.

Corrected a bug where the vertical movement distance was not calculated for followers and they could lag behind excessively.

NPCs will no longer attempt to open trapped doors to reach you.

Fixed a bug where you could kill an NPC responding to a crime, with a single blow, and not receive a bounty for murder.

Fixed a bug where you, as a vampire with a high bounty, could commit additional crimes, and guards would fail to respond.

Corrected a bug where an NPC would fail to respond if you were in a crouch and hit them with a projectile weapon.

Fixed a bug concerning trying to equip multiple repair items during combat would cause a crash.

Fixed a bug with the way dispel worked in conjunction with good and bad effects on you.

Fixed a crash bug involving shooting a projectile at an actor that was far enough away that they were not active.

Fixed a missing art file with the Redas War Axe.


Quest Fixes


Fixed a bug in Cunius Pelelius’ script that would cause a lock up if you clicked on the (evidence of corruption) topic.

Fixed a bug that prevented you from speaking to the Daedric Statue of Boethiah if you had spoken to M’Aiq the Liar about (Shrine of Boethiah).

Fixed a bug where you were falsely being recognized as Hortator of all houses.

If you kill Marcel Maurard, you no longer can get a reward from Miun-Gei over and over.

Fixed a House Telvanni quest that was not allowing you to complete Master Aryon’s quest involving the collection of wizard spells.

Fixed a bug with Dwemer Puzzle box and Hasphat not giving you a key.

Bug in the CloudCleaver quest where you could take cloudcleaver from the witch before she dies (thus breaking the quest) has been fixed.

Fixed an infinite dialogue loop in Wine-Sot/Cloudcleaver quest.

You can no longer receive unlimited gold for solving the murder of Ralen Hlallo.

Fixed an infinite dialogue loop in (law in Morrowind) topic.

A confirmation box was added to the Magister topic in the Telvanni house quest line to ensure that you do not wish to continue any further in this line.

*****************************************************************

19.06.2002, 22:15 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Balou senden Füge Balou in deine Contact-Liste ein
Helmar Durenald
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Helmar Durenald ist offline
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oh nein, ich blödi!

ok, hat sich damit natürlich erledigt.

aber...ich hoffe, das spiel läuft jetzt noch?

19.06.2002, 22:22 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Helmar Durenald senden
Golastor
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Golastor ist offline
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Echt gut, was sich laut der Readme getan hat.

Energiebalken, das ist perfekt!!!
Und noch besser ist die AutoRun-Funktion!!! Jetzt kann ich meinen Athletics Skill gut steigern.


__________________



We´re crawling on the baricades,
We cannot be ignored.

19.06.2002, 22:28 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Golastor senden
ZeKorn
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ZeKorn ist offline
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Zitat:

Robe of St. Roris changed to Cast When Used.


NEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!


Naja - weiß jemand, wo der Programmtechnische #Unterschied zwischen der Collectors Edition und der englischen Version mit deutschem Handbuch liegt? Muss es ja geben, sonst würde der Patch ja auf beiden laufen...


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Fool me once, shame on you - fool me twice, shame on me!

19.06.2002, 22:29 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an ZeKorn senden Homepage von ZeKorn Füge ZeKorn in deine Contact-Liste ein
Vel
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Vel ist offline
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Schade, dass nichts mehr in Richtung Balancing und Performance unternommen wurde. Hoffentlich im nächsten Patch? Denn das Adventures Mod, dass zwar gute Vorsätze aufweist, das ändert mir noch etwas zu viel. Vielleicht werd ich mir das Ding mal vorknöpfen und alle Balance wichtigen Änderungen 'rausschneiden' und in ein Extra-PlugIn packen.
Performance geht bei ja eh...

Immerhin gehören jetzt einige nervige Bugs der Vergangenheit an und es gibt ein paar nette neue Features...


@ZeKorn:
das weiss wohl nur Bethesda selbst...


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Nein.

19.06.2002, 22:31 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Vel senden
juxtapose
Acrobat



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juxtapose ist offline
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ich denk der "difficulty slider" hilft bei übermächtigkeit aus?

19.06.2002, 22:33 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an juxtapose senden
Vel
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Vel ist offline
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Es geht ja auch um andere Sachen, so 'logische' KI Sachen. Warum zaubert jemand der auch im Nahkampf stark ist wenn ich genau vor ihm stehe? Solche Sachen...


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Nein.

19.06.2002, 22:35 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Vel senden
LordBritish
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LordBritish ist offline
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JUUUHHHUUUU

EIN PATCH

das hätte ich mir gar nicht auszusprechen getraut das der dieses jahr noch kommt !

Hoffe im nächsten wird mal die Performance und die lustigen CTD's gefixt sonst gefällt mir das Resulatat schon ganz gut


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19.06.2002, 23:54 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an LordBritish senden Homepage von LordBritish Füge LordBritish in deine Contact-Liste ein
ZeKorn
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ZeKorn ist offline
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Heh da sind doch schon mehrere crash bugs in der Korrekturliste aufgeführt worden!

Und was heißt nicht für diese Jahr mit gerechnet? Da bin ich von anderen Publishern schlimmeres gewohnt! DEUTLICH schlimmeres!


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20.06.2002, 00:04 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an ZeKorn senden Homepage von ZeKorn Füge ZeKorn in deine Contact-Liste ein
Abitor
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Abitor ist offline
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Ich kann mir nicht helfen,aber ich kann die Energiebalken der Gegner nirgends finden

20.06.2002, 02:01 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Abitor senden
ZeKorn
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ZeKorn ist offline
Patch funzt auch mit meiner Version!Antwort mit Zitat Beitrag editieren/löschen Nach weiteren Beiträge von  suchen Diesen Beitrag einem Moderator melden        IP Adresse Zum Anfang der Seite springen

Er funzt obwohl ich die englische Version mit deutschem Handbuch habe, nicht die Collectors Edition. Es gibt zwar wie oben erwähnt bei der Installation beim update des Morowind Launchers (bei 17%) einen Fehler (diese Datei macht dann wohl den Unterschied zwischen den Versionen aus), aber wenn man den Fehler mit OK bestätigt und nicht abbricht, wird die Morrowind.exe korrekt upgedated! (Mit den ebenfalls oben schon erwähnten längeren Pausen bei bestimmten % Zahlen - der braucht halt da so lange, aber ist NICHT abgestürzt, also nicht beenden!)

Der Healthbalken der Gegner taucht, wenn man den ersten Treffer gelandet hat, in gelber Farbe über dem eigenen Healthbalken auf!
Das endlose springen/rutschen quer zu Abhängen scheint auch gefixt.

Mehr von den in der readme als gefixt/geändert genannten Sachen habe ich noch nicht ausprobiert, aber mir scheint so, als sei, was gar nicht erwähnt war, das Ausnutzen von Alchemie am Anfang schwieriger geworden!?
Wollte nämlich trotz Neuanfang nicht ganz so schwächlich auf der Brust sein und mir ein wenig Training und die ersten Levelaufstiege mit Alchemie finanzieren, aber nach dem ersten Levelaufstieg war mein schönes vieles Geld aufgebraucht statt dass ich Gewinn gemacht hätte...

Jetzt ist wohl hartes ehrliches spielen angesagt! Ich bin zufrieden mit dem patch!


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20.06.2002, 06:09 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an ZeKorn senden Homepage von ZeKorn Füge ZeKorn in deine Contact-Liste ein
Fido
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Ich dachte mir schon vorher, das der Patch einige Ungereimtheiten ausbügeln wird, bin mit den Features total zufrieden, vor allem das die Schatten bei den Stridern weg sind, erhöht den Spielfluss doch immens ...


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20.06.2002, 09:24 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Fido senden Homepage von Fido
pdThunder
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pdThunder ist offline
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Zitat:
4. Turn off music


haha der war gut!


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Greetz pdt

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20.06.2002, 10:13 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an pdThunder senden
Fido
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Zitat:
Original von pdThunder
Zitat:
4. Turn off music


haha der war gut!



Was war denn daran bitte gut ???


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20.06.2002, 10:16 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Fido senden Homepage von Fido
Kensai
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Kensai ist offline
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Es gibt viele die die Musik deaktivieren, weil sie ihnen auf den Geist geht. Ist also gar nicht so ungewöhnlich.


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Nur reden will ich Dolche, keine brauchen!

Wer seine Ansichten mit anderen Waffen als denen des Geistes verteidigt, von dem muß ich annehmen, daß ihm die Waffen des Geistes ausgegangen sind (v. Bismarck)

20.06.2002, 10:17 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Kensai senden YIM Screenname: pm_kensai
Wes
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Endlich ist er daaaaa


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20.06.2002, 10:38 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Wes senden Homepage von Wes Füge Wes in deine Contact-Liste ein
Kensai
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Kensai ist offline
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Wird wohl nicht der letzte sein.


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20.06.2002, 10:39 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an Kensai senden YIM Screenname: pm_kensai
MirkoMachine
Archer



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MirkoMachine ist offline
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Ist ja alles wunderbar! bin eigentlich hochzufrieden!

aber bei mir gibt es, nachdem ich den Patch aufgespielt habe, kein "Strafe" mehr! ich kann mich also nur noch um meine eigene Achse drehen! das nervt! ich will wieder seitwärts gehen können!

ist das bei euch auch so, oder ist das ein fehler, der nur bei mir auftritt?


und eine frage hab ich noch!
kann man jetzt auch durch die misc skills im Level aufsteigen? das würde das spiel ja noch einfacher machen! oder hab ich das in der readme falsch verstanden?

MfG
MirkoMachine

20.06.2002, 12:06 Profil von Füge  deiner Freunde-Liste hinzu Email an MirkoMachine senden Füge MirkoMachine in deine Contact-Liste ein AIM Screenname: MirkoMachine3000 YIM Screenname: MirkoMachine3000
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